Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι Δευ 20 Μάης 2024 - 10:04
Η αναζήτηση βρήκε 34 εγγραφές
ΣτΕ: «Ναι» στη λειτουργία κινητού σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων στον Ελαιώνα
Με την άδεια του Συμβουλίου της Επικρατείας θα εγκατασταθεί προσωρινά και θα λειτουργήσει μέχρι το 2020 ο κινητός σταθμός μεταφόρτωσης απορριμμάτων (ΣΜΑ) στον Ελαιώνα Δυτικής Αττικής.
Απορρίπτοντας ως αβάσιμες τις προσφυγές κατά της υλοποίησης του έργου από δύο εταιρείες που εδρεύουν στην περιοχή, το Ε΄ Τμήμα του Ανώτατου Ακυρωτικού Δικαστηρίου ενέκρινε την προσωρινή λειτουργία του ΣΜΑ, όπου θα γίνεται η διαχείριση 140 τόνων αποβλήτων ημερησίως, σε έκταση 18 στρεμμάτων στον Ελαιώνα μέχρι το Σεπτέμβριο του 2020. Μέχρι τότε θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η κλειστή εγκατάσταση και να ολοκληρωθεί η κλειστή εγκατάσταση για τη λειτουργία μόνιμου ΣΜΑ.
Σύμφωνα με το ΣτΕ, «αποκλείεται η συνέχιση λειτουργίας του κινητού ΣΜΑ μετά την 9.9.2020, διότι τότε θα καταλυόταν η προσωρινότητα του σχεδιαζόμενου έργου, το οποίο από τη φύση του, λόγω του κινητού χαρακτήρα των εγκαταστάσεών του, δεν μπορεί να λειτουργήσει επί μακρόν».
Οι προσφεύγουσες εταιρείες υποστήριζαν, μεταξύ των άλλων, ότι η εγκατάσταση και λειτουργία του επίδικου ΣΜΑ θα υποβαθμίσει την περιοχή, δημιουργώντας παράλληλα προβλήματα τόσο στο φυσικό περιβάλλον όσο και στη δημόσια υγεία.
Η ΣΜΑ θα εγκατασταθεί σε χώρο εκτάσεως 18 στρεμμάτων που περικλείεται από τις οδούς Κηφισσού, Αγίας Άννης, Πέτρου Ράλλη και Ορφέως.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #«Ναι» #λειτουργία #κινητού #σταθμού #μεταφόρτωσης #απορριμμάτων #Ελαιώνα #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
- Την / Το Τετ 20 Σεπ 2017 - 21:02
- Αναζήτηση σε...: Αρχείο 2017
- Θεματική Ενότητα: ΣτΕ: «Ναι» στη λειτουργία κινητού σταθμού μεταφόρτωσης απορριμμάτων στον Ελαιώνα
- Απαντήσεις: 0
- Αναγνώσεις: 306
Ξεκίνησε η λειτουργία της Μονάδας Αναμονής Παιδιού στο νοσοκομείο «Έλενα Βενιζέλου»
Ξεκίνησε τη λειτουργία της, στο νοσοκομείο «Έλενα Βενιζέλου» η Μονάδα Αναμονής Παιδιού (ΜΑΝΑ), που ανήκει στο Νεογνολογικό Τμήμα και είναι πλήρως εξοπλισμένη για την αντιμετώπιση οποιονδήποτε προβλημάτων στα νεογνά.
«Η ΜΑΝΑ Παιδιού δημιουργήθηκε με παιδοκεντρική κατεύθυνση, για να δώσει στα παιδιά που, για κοινωνικούς λόγους μένουν κοντά μας, τα απαραίτητα ερεθίσματα (οπτικά, ακουστικά, απτικά) που είναι σημαντικά για την ομαλή ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη, ιδιαίτερα τους τρεις πρώτους μήνες της ζωής τους» αναφέρει ο διοικητής του νοσοκομείου, Δημήτρης Βεζυράκης.
Προσθέτει ότι στόχος είναι τα παιδιά να τοποθετούνται γρήγορα σε οικογένειες, έτσι ώστε να μεγαλώνουν σε ένα ασφαλές οικογενειακό περιβάλλον και όχι να παραμένουν σε νοσοκομειακό ή προνοιακό περιβάλλον.
Όπως σημειώνει ο κ. Βεζυράκης, ήδη έχει μειωθεί ο χρόνος αναμονής σε ένα μήνα, από οκτώ που ήταν στο παρελθόν, με την συνεργασία της Εισαγγελίας Ανηλίκων Αθηνών, των Κοινωνικών Υπηρεσιών των νοσοκομείων «Έλενα Βενιζέλου» και «Αλεξάνδρα», του Κέντρου Προστασίας Παιδιού η «Μητέρα» και της Περιφέρειας Αττικής.
Η ΜΑΝΑ Παιδιού έχει δυναμικότητα 18 νεογνών, καλύπτει εμβαδόν 95τμ και 40τμ βοηθητικών χώρων, κατασκευάστηκε με κρατικούς πόρους (επιχορήγηση από 1η Υγειονομική Περιφέρεια Αττικής), ενώ ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός είναι ευγενική χορηγία της ALPHA BANK.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #Ξεκίνησε #λειτουργία #Μονάδας #Αναμονής #Παιδιού #νοσοκομείο #«Έλενα #Βενιζέλου» #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
- Την / Το Σαβ 9 Σεπ 2017 - 7:13
- Αναζήτηση σε...: Αρχείο 2017
- Θεματική Ενότητα: Ξεκίνησε η λειτουργία της Μονάδας Αναμονής Παιδιού στο νοσοκομείο «Έλενα Βενιζέλου»
- Απαντήσεις: 0
- Αναγνώσεις: 318
Αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών
Σειρά αλλαγών στην οργάνωση και τη λειτουργία των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με το σχετικό προεδρικό διάταγμα, διαχωρίζεται για πρώτη φορά η λειτουργία του Νηπιαγωγείου από αυτή του Δημοτικού Σχολείου, ενώ ενισχύει με αρμοδιότητες το Σύλλογο Διδασκόντων για θέματα που αφορούν τη λειτουργία της Σχολικής Μονάδας.
Οι αλλαγές ξεκινούν από τις εγγραφές όπου πλέον θα γίνονται με τον ίδιο τρόπο τόσο στο Νηπιαγωγείο όσο και στο Δημοτικό. Σε αυτό το πλαίσιο, οι εγγραφές θα γίνονται το διάστημα 1-20 Μαΐου, ενώ το γραφειοκρατικό μέρος της διαδικασίας, η οποία απλοποιείται, περνάει σε μεγάλο βαθμό στη δημόσια διοίκηση (για παράδειγμα, ο Διευθυντής/Προϊστάμενος του νηπιαγωγείου αναζητά το πιστοποιητικό γέννησης για την εγγραφή μέσω του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας).
Στα Νηπιαγωγεία και προκειμένου τα νήπια να προσαρμόζονται καλύτερα στο νέο σχολικό περιβάλλον, εισάγεται ο θεσμός του ευέλικτου περιβάλλοντος για δυο εβδομάδες. Συγχρόνως, στον σύλλογο διδασκόντων δίδεται η δυνατότητα να αναμορφώνει το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα για να το προσαρμόζει στις ανάγκες της σχολικής μονάδας.
Αλλαγή προωθείται από το υπουργείο Παιδείας και στον τρόπο επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου αφού θα πραγματοποιείται κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών με στόχο, όπως αναφέρεται και σε σχετική ανακοίνωση, τη δημιουργία θετικού παιδαγωγικού κλίματος στη σχολική μονάδα και την αποφυγή ανταγωνισμών και τις διενέξεων μεταξύ των μαθητών.
Ειδική αναφορά γίνεται στις σχολικές δράσεις (διδακτικές επισκέψεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, ημερήσιες εκδρομές), αλλά στην ασφάλεια των μαθητών όπου παρέχονται σαφείς οδηγίες σχετικά με την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών.
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Αλλαγές #οργάνωση #λειτουργία #νηπιαγωγείων #δημοτικών #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
Οι αλλαγές ξεκινούν από τις εγγραφές όπου πλέον θα γίνονται με τον ίδιο τρόπο τόσο στο Νηπιαγωγείο όσο και στο Δημοτικό. Σε αυτό το πλαίσιο, οι εγγραφές θα γίνονται το διάστημα 1-20 Μαΐου, ενώ το γραφειοκρατικό μέρος της διαδικασίας, η οποία απλοποιείται, περνάει σε μεγάλο βαθμό στη δημόσια διοίκηση (για παράδειγμα, ο Διευθυντής/Προϊστάμενος του νηπιαγωγείου αναζητά το πιστοποιητικό γέννησης για την εγγραφή μέσω του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας).
Στα Νηπιαγωγεία και προκειμένου τα νήπια να προσαρμόζονται καλύτερα στο νέο σχολικό περιβάλλον, εισάγεται ο θεσμός του ευέλικτου περιβάλλοντος για δυο εβδομάδες. Συγχρόνως, στον σύλλογο διδασκόντων δίδεται η δυνατότητα να αναμορφώνει το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα για να το προσαρμόζει στις ανάγκες της σχολικής μονάδας.
Αλλαγή προωθείται από το υπουργείο Παιδείας και στον τρόπο επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου αφού θα πραγματοποιείται κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών με στόχο, όπως αναφέρεται και σε σχετική ανακοίνωση, τη δημιουργία θετικού παιδαγωγικού κλίματος στη σχολική μονάδα και την αποφυγή ανταγωνισμών και τις διενέξεων μεταξύ των μαθητών.
Ειδική αναφορά γίνεται στις σχολικές δράσεις (διδακτικές επισκέψεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, ημερήσιες εκδρομές), αλλά στην ασφάλεια των μαθητών όπου παρέχονται σαφείς οδηγίες σχετικά με την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών.
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Αλλαγές #οργάνωση #λειτουργία #νηπιαγωγείων #δημοτικών #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
- Την / Το Πεμ 3 Αυγ 2017 - 7:45
- Αναζήτηση σε...: Αρχείο 2017
- Θεματική Ενότητα: Αλλαγές στην οργάνωση και λειτουργία νηπιαγωγείων και δημοτικών
- Απαντήσεις: 0
- Αναγνώσεις: 288
Ξεκινά από τα μεσάνυχτα της Τρίτης η λειτουργία των διοδίων στην Κλόκοβα
Τη λειτουργία νέων διοδίων στην Ιόνια Οδό και συγκεκριμένα στο τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο Αντιρρίου έως τον ανισόπεδο κόμβο Χαλικίου, κοντά στο Μεσολόγγι, ανακοίνωσε η «Νέα Οδός».
Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό, τα τελευταία 14 χιλιόμετρα της «Ιονίας Οδού» από την Πέρδικα Ιωαννίνων έως και τον ανισόπεδο κόμβο της «Εγνατίας οδού» θα παραδοθούν σε κυκλοφορία την Πέμπτη 3 Αυγούστου.
Συγκεκριμένα, από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 1ης προς Τετάρτη 2 Αυγούστου, θα ξεκινήσει η λειτουργία των σταθμών διοδίων στον μετωπικό σταθμό Κλόκοβας και στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων, στον ανισόπεδο κόμβο Μεσολογγίου.
Οι τιμές που θα ισχύσουν στον μετωπικό σταθμό της Κλόκοβας είναι οι ακόλουθες:
Δίκυκλα και τρίκυκλα: 1,60 ευρώ.
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα: 2,95 ευρώ.
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες: 7,45 ευρώ.
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες: 10,40 ευρώ.
Στους πλευρικούς σταθμούς στο Μεσολόγγι οι τιμές θα είναι οι εξής:
Δίκυκλα και τρίκυκλα: 0,85 ευρώ.
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα: 1,25 ευρώ.
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες: 3,10 ευρώ.
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες; 4,40 ευρώ.
Σύμφωνα με τη «Νέα Οδό», η τιμή διοδίου τέλους καθορίζεται ως εξής:
• σε κάθε μετωπικό σταθμό βάσει του συνολικού μήκους της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός
• στους πλευρικούς σταθμούς εξόδου, βάσει του μήκους από την αρχή της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός μέχρι τον σταθμό
• στους πλευρικούς σταθμούς εισόδου βάσει του μήκους από τον σταθμό έως το τέλος της ζώνης στην οποία αυτός ανήκει.
Έτσι, όσον αφορά στην πληρωμή διοδίων, η «Νέα Οδός» διευκρινίζει ότι «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε μετωπικό σταθμό να πληρώσει ξανά σε πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι».
Αντιστοίχως, προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση, «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό ή άλλον πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι».
Σύμφωνα με τη «Νέα Οδό», «οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων που θα συναντούν οι οδηγοί στη διαδρομή από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα θα είναι στην παρούσα φάση αυτοί της Κλόκοβας και του Αγγελοκάστρου, καθώς επί της ουσίας έχουν τεθεί σε εφαρμογή οι δύο από τις συνολικά τέσσερις ζώνες χρέωσης του αυτοκινητοδρόμου».
Ακόμη, σύμφωνα πάντα με τη «Νέα Οδό», «μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ολοκληρωθεί το σύστημα χρέωσης της Ιόνιας Οδού, με τη λειτουργία των μετωπικών σταθμών διοδίων στο Μενίδι και στο Τέροβο και των πλευρικών σταθμών στη Γαβρολίμνη, στην Άρτα και στον Γοργόμυλο».
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Ξεκινά #μεσάνυχτα #Τρίτης #λειτουργία #διοδίων #Κλόκοβα #IFGR
* Πηγή: Zougla
Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό, τα τελευταία 14 χιλιόμετρα της «Ιονίας Οδού» από την Πέρδικα Ιωαννίνων έως και τον ανισόπεδο κόμβο της «Εγνατίας οδού» θα παραδοθούν σε κυκλοφορία την Πέμπτη 3 Αυγούστου.
Συγκεκριμένα, από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 1ης προς Τετάρτη 2 Αυγούστου, θα ξεκινήσει η λειτουργία των σταθμών διοδίων στον μετωπικό σταθμό Κλόκοβας και στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων, στον ανισόπεδο κόμβο Μεσολογγίου.
Οι τιμές που θα ισχύσουν στον μετωπικό σταθμό της Κλόκοβας είναι οι ακόλουθες:
Δίκυκλα και τρίκυκλα: 1,60 ευρώ.
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα: 2,95 ευρώ.
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες: 7,45 ευρώ.
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες: 10,40 ευρώ.
Στους πλευρικούς σταθμούς στο Μεσολόγγι οι τιμές θα είναι οι εξής:
Δίκυκλα και τρίκυκλα: 0,85 ευρώ.
Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα: 1,25 ευρώ.
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες: 3,10 ευρώ.
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες; 4,40 ευρώ.
Σύμφωνα με τη «Νέα Οδό», η τιμή διοδίου τέλους καθορίζεται ως εξής:
• σε κάθε μετωπικό σταθμό βάσει του συνολικού μήκους της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός
• στους πλευρικούς σταθμούς εξόδου, βάσει του μήκους από την αρχή της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός μέχρι τον σταθμό
• στους πλευρικούς σταθμούς εισόδου βάσει του μήκους από τον σταθμό έως το τέλος της ζώνης στην οποία αυτός ανήκει.
Έτσι, όσον αφορά στην πληρωμή διοδίων, η «Νέα Οδός» διευκρινίζει ότι «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε μετωπικό σταθμό να πληρώσει ξανά σε πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι».
Αντιστοίχως, προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση, «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό ή άλλον πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι».
Σύμφωνα με τη «Νέα Οδό», «οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων που θα συναντούν οι οδηγοί στη διαδρομή από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα θα είναι στην παρούσα φάση αυτοί της Κλόκοβας και του Αγγελοκάστρου, καθώς επί της ουσίας έχουν τεθεί σε εφαρμογή οι δύο από τις συνολικά τέσσερις ζώνες χρέωσης του αυτοκινητοδρόμου».
Ακόμη, σύμφωνα πάντα με τη «Νέα Οδό», «μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ολοκληρωθεί το σύστημα χρέωσης της Ιόνιας Οδού, με τη λειτουργία των μετωπικών σταθμών διοδίων στο Μενίδι και στο Τέροβο και των πλευρικών σταθμών στη Γαβρολίμνη, στην Άρτα και στον Γοργόμυλο».
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Ξεκινά #μεσάνυχτα #Τρίτης #λειτουργία #διοδίων #Κλόκοβα #IFGR
* Πηγή: Zougla
- Την / Το Τρι 1 Αυγ 2017 - 10:33
- Αναζήτηση σε...: Αρχείο 2017
- Θεματική Ενότητα: Ξεκινά από τα μεσάνυχτα της Τρίτης η λειτουργία των διοδίων στην Κλόκοβα
- Απαντήσεις: 0
- Αναγνώσεις: 310
Ξεκινά η λειτουργία των νέων διοδίων στην Ιόνια Οδό
Τη λειτουργία νέων διοδίων στην Ιόνια Οδό και συγκεκριμένα στο τμήμα από τον ανισόπεδο κόμβο Αντιρρίου έως τον ανισόπεδο κόμβο Χαλικίου, κοντά στο Μεσολόγγι, ανακοίνωσε σήμερα η «Νέα Οδός». Επίσης, ανακοινώθηκε ότι τα τελευταία 14 χιλιόμετρα της «Ιονίας Οδού» από την Πέρδικα Ιωαννίνων, έως και τον ανισόπεδο κόμβο της «Εγνατίας οδού», θα παραδοθούν σε κυκλοφορία την Πέμπτη 3 Αυγούστου.
Ειδικότερα, από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 1 Αυγούστου προς Τετάρτη 2 Αυγούστου, θα ξεκινήσει η λειτουργία των σταθμών διοδίων στον μετωπικό σταθμό Κλόκοβας και στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων, στον ανισόπεδο κόμβο Μεσολογγίου.
Όπως ανακοινώθηκε, οι τιμές που θα ισχύσουν στον μετωπικό σταθμό της Κλόκοβας είναι οι ακόλουθες:
Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,60 ευρώ.
ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 2,95 ευρώ.
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 7,45 ευρώ.
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 10,40 ευρώ.
Στους πλευρικούς σταθμούς στο Μεσολόγγι οι τιμές θα είναι οι εξής:
Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,85 ευρώ.
ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,25 ευρώ.
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 3,10 ευρώ.
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 4,40 ευρώ.
Σύμφωνα με την «Νέα Οδό» η τιμή διοδίου τέλους καθορίζεται ως εξής:
• Σε κάθε μετωπικό σταθμό βάσει του συνολικού μήκους της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός.
• Στους πλευρικούς σταθμούς εξόδου, βάσει του μήκους από την αρχή της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός μέχρι το σταθμό.
• Στους πλευρικούς σταθμούς εισόδου βάσει του μήκους από το σταθμό έως το τέλος της ζώνης στην οποία αυτός ανήκει.
Έτσι, όσον αφορά στην πληρωμή διοδίων, η «Νέα Οδός» διευκρινίζει ότι «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν, χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε μετωπικό σταθμό να πληρώσει ξανά σε πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι». Αντιστοίχως, προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση, ότι «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό ή άλλον πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι».
Σύμφωνα με την «Νέα Οδό», «οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων που θα συναντούν οι οδηγοί στη διαδρομή από το Αντίρριο, έως τα Ιωάννινα θα είναι στην παρούσα φάση αυτοί της Κλόκοβας και του Αγγελοκάστρου, καθώς επί της ουσίας, έχουν τεθεί σε εφαρμογή οι δύο από τις συνολικά τέσσερις ζώνες χρέωσης του αυτοκινητοδρόμου». Ακόμη, σύμφωνα πάντα με την «Νέα Οδό», «μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ολοκληρωθεί το σύστημα χρέωσης της Ιόνιας Οδού, με τη λειτουργία των μετωπικών σταθμών διοδίων στο Μενίδι και στο Τέροβο και των πλευρικών σταθμών στην Γαβρολίμνη, στην 'Αρτα και στον Γοργόμυλο».
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Ξεκινά #λειτουργία #διοδίων #Ιόνια #IFGR
* Πηγή: Zougla
Ειδικότερα, από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 1 Αυγούστου προς Τετάρτη 2 Αυγούστου, θα ξεκινήσει η λειτουργία των σταθμών διοδίων στον μετωπικό σταθμό Κλόκοβας και στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων, στον ανισόπεδο κόμβο Μεσολογγίου.
Όπως ανακοινώθηκε, οι τιμές που θα ισχύσουν στον μετωπικό σταθμό της Κλόκοβας είναι οι ακόλουθες:
Δίκυκλα και τρίκυκλα 1,60 ευρώ.
ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 2,95 ευρώ.
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 7,45 ευρώ.
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 10,40 ευρώ.
Στους πλευρικούς σταθμούς στο Μεσολόγγι οι τιμές θα είναι οι εξής:
Δίκυκλα και τρίκυκλα 0,85 ευρώ.
ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα 1,25 ευρώ.
Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες 3,10 ευρώ.
Φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες 4,40 ευρώ.
Σύμφωνα με την «Νέα Οδό» η τιμή διοδίου τέλους καθορίζεται ως εξής:
• Σε κάθε μετωπικό σταθμό βάσει του συνολικού μήκους της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός.
• Στους πλευρικούς σταθμούς εξόδου, βάσει του μήκους από την αρχή της ζώνης στην οποία ανήκει ο σταθμός μέχρι το σταθμό.
• Στους πλευρικούς σταθμούς εισόδου βάσει του μήκους από το σταθμό έως το τέλος της ζώνης στην οποία αυτός ανήκει.
Έτσι, όσον αφορά στην πληρωμή διοδίων, η «Νέα Οδός» διευκρινίζει ότι «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν, χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε μετωπικό σταθμό να πληρώσει ξανά σε πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης, στο ίδιο ταξίδι». Αντιστοίχως, προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση, ότι «σε καμία περίπτωση δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό να πληρώσει και σε μετωπικό ή άλλον πλευρικό σταθμό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι».
Σύμφωνα με την «Νέα Οδό», «οι μετωπικοί σταθμοί διοδίων που θα συναντούν οι οδηγοί στη διαδρομή από το Αντίρριο, έως τα Ιωάννινα θα είναι στην παρούσα φάση αυτοί της Κλόκοβας και του Αγγελοκάστρου, καθώς επί της ουσίας, έχουν τεθεί σε εφαρμογή οι δύο από τις συνολικά τέσσερις ζώνες χρέωσης του αυτοκινητοδρόμου». Ακόμη, σύμφωνα πάντα με την «Νέα Οδό», «μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ολοκληρωθεί το σύστημα χρέωσης της Ιόνιας Οδού, με τη λειτουργία των μετωπικών σταθμών διοδίων στο Μενίδι και στο Τέροβο και των πλευρικών σταθμών στην Γαβρολίμνη, στην 'Αρτα και στον Γοργόμυλο».
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Ξεκινά #λειτουργία #διοδίων #Ιόνια #IFGR
* Πηγή: Zougla
- Την / Το Δευ 31 Ιουλ 2017 - 17:30
- Αναζήτηση σε...: Αρχείο 2017
- Θεματική Ενότητα: Ξεκινά η λειτουργία των νέων διοδίων στην Ιόνια Οδό
- Απαντήσεις: 0
- Αναγνώσεις: 356
Κανονικά η λειτουργία του αεροδρομίου της Κω
ο αεροδρόμιο της Κω θα λειτουργήσει κανονικά, καθώς δεν έχει δημιουργηθεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα από τον ισχυρό σεισμό των 6,4 Ρίχτερ που έπληξε το νησί, τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός που μαζί με τους υπουργούς Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα και Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη βρίσκονται ήδη στην περιοχή.
Όπως ανέφερε ο υφυπουργός, αυτή τη στιγμή το σοβαρότερο πρόβλημα εντοπίζεται στο λιμάνι καθώς μέχρι να ελεγχθεί, καθίσταται προσωρινά ανενεργό.
Πρόσθεσε επίσης, ότι κάποιοι επιβάτες, φορτηγά και δίκυκλα, που επιβιβάστηκαν στη Νίσυρο και στην Κάλυμνο από τη μη προσέγγιση πλοίου στο νησί θα μεταφερθούν με πλοίο ανοιχτού τύπου στην Κώ στο Μαστηχάρι και στην Καρδάμαινα.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #Κανονικά #λειτουργία #αεροδρομίου #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
- Την / Το Παρ 21 Ιουλ 2017 - 7:58
- Αναζήτηση σε...: Αρχείο 2017
- Θεματική Ενότητα: Κανονικά η λειτουργία του αεροδρομίου της Κω
- Απαντήσεις: 0
- Αναγνώσεις: 327
Κοζάνη: Σε λειτουργία το πρώτο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Απορριμμάτων
Σε μία χώρα όπου εξακολουθεί να θάβεται το 81% των σκουπιδιών της και η οποία έχει καθυστερήσει δραματικά στην αξιοποίηση ενός πολύτιμου πόρου, με σημαντικό κόστος για την οικονομία, εξαιτίας των προστίμων, αλλά πολύ περισσότερο για την κοινωνία, εξαιτίας της υποβάθμισης της ποιότητας ζωής και του περιβάλλοντος, η περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας πρωτοπορεί.
Η συνεργασία μεταξύ της τοπικής αυτοδιοίκησης, της πολιτείας και της αγοράς, έφεραν τα πρώτα αποτελέσματα, όπως επισήμανε και ο κ. Σταθάκης στην ομιλία του στα εγκαίνια του ΟΣΔΑ. Χωρίς κανένα επιπλέον κόστος, τόσο για τα δημόσια οικονομικά, όσο και για το πορτοφόλι των κατοίκων της περιοχής, το ΟΣΔΑ επεξεργάζεται πλέον το σύνολο των Αστικών Στερεών Απορριμμάτων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, με μέγιστη δυναμικότητα τους 120.00 τόνους ανά έτος.
Όπως εξηγεί ο διευθυντής του έργου που κατασκεύασε η ΕΠΑΔΥΜ ΑΕ, κ. Νίκος Περδικάρης, το αντικείμενο του ΟΣΔΑ αποτελεί η παραλαβή Αστικών Στερεών Αποβλήτων από Δήμους μέσω των Σταθμών Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων, Μεταφορά στη Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων, Ανάκτηση Ανακυκλωσίμων Υλικών, Παραγωγή Εδαφοβελτιωτικού-Compost και Ταφή Υπολείμματος.
Εντός του λιγνιτικού κέντρου της ΔΕΗ στη Δυτική Μακεδονία, κατασκευάστηκαν, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, οι εξής υποδομές: μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ), Χώρος Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ), Μονάδα Επεξεργασίας Υγρών Αποβλήτων (ΜΕΥΑ), λοιπά βοηθητικά έργα (ζυγιστήρια, πλυντήριο, συνεργείο, κτίριο διοίκησης, πρατήριο, εργαστήριο-χημείο, κλπ), αλλά και ένας νέος Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) στην Κοζάνη, ενώ εξασφαλίζεται και η λειτουργία των ΣΜΑ των Δήμων Εορδαίας, Φλώρινας, Καστοριάς, Γρεβενών, Αμυνταίου, Σερβίων / Βελβεντού, Βοΐου, Δεσκάτης, Τσοτυλίου
Σύμφωνα πάντα με τον κ. Περδικάρη, ο προϋπολογισμός έργου ανήλθε σε 48 εκατ. ευρώ, ενώ η χρηματοδότηση, η οποία εξασφαλίστηκε εξ ολοκλήρου από δάνεια και ίδιους πόρους της αναδόχου εταιρείας, χωρίς να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, διαμορφώθηκε ως εξής:
ΕΤΕπ 12,72 εκατ. ευρώ, Ταμείο Αστικής Ανάπτυξης (Jessica) Δυτικής Μακεδονίας 12,72 εκατ. ευρώ, Ίδια Κεφάλαια 16,96 εκατ. ευρώ και δάνειο από την ΕΤΕ (ΦΠΑ) 5,6 εκατ. ευρώ. Δεδομένης της μηδενικής επιδότησης της κατασκευής, το δημόσιο αποφάσισε να επιδοτήσει την τοπική αυτοδιοίκηση σε ποσοστό 70% για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του έργου, εξασφαλίζοντας ότι η επιβάρυνση για μία τετραμελή οικογένεια στη Δυτική Μακεδονία θα είναι μηδενική σε σχέση με τις μέχρι σήμερα υποχρεώσεις της μέσω των δημοτικών τελών.
Πέραν του 2018, η επιδότηση θα μειωθεί σταδιακά, με τρόπο όμως που το τέλος επεξεργασίας απορριμμάτων (συμπεριλαμβάνοντας και την υγειονομική ταφή υπολείμματος) να παραμείνει μεσοσταθμικά κάτω από 50 ευρώ ανά έτος. Σύμφωνα με τον Ν. Περδικάρη, το ΣΔΙΤ Δ. Μακεδονίας είναι το φθηνότερο από τα έργα ΣΔΙΤ που μέχρι σήμερα έχουν προκηρυχθεί και για τα οποία έχουν κατατεθεί δεσμευτικές προσφορές
Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα έργων ΣΔΙΤ, Νίκο Ματζούφα, η σύμβαση σύμπραξης και το οικονομικό μοντέλο ελέγχθηκαν εξονυχιστικά από την Eurostat και τον Απρίλιο του 2016 αποφάνθηκε ότι υπάρχει επαρκής μεταφορά ρίσκου στον ιδιωτικό τομέα και άρα το έργο αυτό δεν επιβαρύνει με κανένα τρόπο το δημόσιο χρέος της χώρας.
Με το ΟΣΔΑ επιτυγχάνεται ελαχιστοποίηση του υπολείμματος που προορίζεται για υγειονομική ταφή, σε ποσοστό μικρότερο από 36%. Η εκτροπή του βιοαποδομήσιμου κλάσματος από ταφή σε ποσοστό άνω του 80%, η ενίσχυση της ανακύκλωσης εκτιμάται ότι θα φτάνει το 35%, ενώ προβλέπεται η παραγωγή χρήσιμων δευτερογενών προϊόντων, η ελαχιστοποίηση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, εξασφαλίζοντας έτσι θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Όπως εξηγεί ο κ. Περδικάρης, το βέλτιστο περιβαλλοντικό αποτέλεσμα επιτυγχάνεται κυρίως χάρη στις προηγμένες τεχνολογίες του Ομίλου ΗΛΕΚΤΩΡ, της μόνης ελληνικής εταιρείας με in-house τεχνογνωσία και διαθέσιμες τεχνολογικές εφαρμογές, για τη βιολογική επεξεργασία των απορριμμάτων, όπως αυτή της αερόβιας επεξεργασίας, καθώς και στον συνδυασμό κατάλληλων τεχνολογιών μηχανικής διαλογής με in-house σχεδιασμό.
Τόσο η τεχνολογία βιολογικής επεξεργασίας, όσο και αυτή της μηχανικής διαλογής, είναι κατά τέτοιο τρόπο σχεδιασμένες στην εν λόγω ΜΕΑ, ώστε να είναι συμβατές και με πρόσθετα ειδικά ρεύματα απορριμμάτων (πχ προδιαλεγμένα οργανικά απόβλητα), τα οποία δεν είναι διαθέσιμα στην παρούσα φάση, αλλά θα προκύψουν από την εφαρμογή των μέτρων που προβλέπονται στο νέο Εθνικό Σχεδιασμό Διαχείρισης Απορριμμάτων (ΕΣΔΑ) και αντίστοιχα στον Περιφερειακό (ΠΕΣΔΑ) για τη Δ. Μακεδονία.
Στο έργο απασχολήθηκαν κατά τη διάρκεια της κατασκευής πάνω από 150 εργαζόμενοι. Η εύρυθμη 25ετής λειτουργία του συστήματος διασφαλίζεται από τις 120 μόνιμες θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν στην περιοχή. Πρόσθετα οφέλη αναμένονται για την τοπική κοινωνία μέσω παράλληλων οικονομικών δραστηριοτήτων που θα αναπτυχθούν στην φάση της λειτουργίας όπως η εμπορία των ανακυκλωσίμων υλικών, έργα μεταφορικού αντικειμένου, κα.
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε στα εγκαίνια του έργου ο κ. Φάμελλος, «ο ιδιωτικός τομέας και τα ΣΔΙΤ να αποδείξουν ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αυτές τις συνθήκες, βελτιστοποιώντας το αποτέλεσμα στο περιβάλλον και μειώνοντας το κόστος για την κοινωνία. Έτσι μπορούμε να πετύχουμε αύξηση της εργασίας, τροφοδότηση της οικονομίας και προστασία του περιβάλλοντος».
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο γενικός διευθυντής της ΔΙΑΔΥΜΑ κ. Δημήτρης Μαυρίδης, ανέφερε ότι «οι στόχοι του νέου ΕΣΔΑ έχουν ενσωματωθεί πλήρως στον σχεδιασμό της Δυτικής Μακεδονίας». Συμπλήρωσε δε, ότι καθίσταται «αναγκαία η χρήση επιπρόσθετων χρηματοδοτικών εργαλείων όπως τα ΣΔΙΤ, καθώς πρόκειται για ιδιαίτερα ελκυστική και πρόσφορη λύση, καθώς, μεταξύ άλλων, με δεδομένη τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος με τη συμμετοχή της πολιτείας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, δίνεται η δυνατότητα στο δημόσιο για την ταυτόχρονη υλοποίηση περισσότερων υποδομών».
Εκ μέρους της ΗΛΕΚΤΩΡ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Λεωνίδας Μπόμπολας, δήλωσε ότι «πρόκειται για ένα έργο για το οποίο, σε αντίθεση με την μακρόχρονη ενταξιακή και διαγωνιστική διαδικασία του, εξασφαλίστηκε έγκαιρα η χρηματοδότηση, υπογράφηκε, αδειοδοτήθηκε, σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο, χωρίς ούτε μια ημέρα καθυστέρηση και εδώ και 25 ημέρες λειτουργεί απρόσκοπτα, υποδεχόμενο καθημερινά το σύνολο των σύμμεικτων αστικών στερεών αποβλήτων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας».
Όπως είπε, «μόλις λίγες ημέρες πριν την επιβολή των capital controls, εν μέσω ανεπανάληπτης αναταραχής και δυσπιστίας για την ελληνική οικονομία, ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ επένδυσε σχεδόν 17 εκατ. ευρώ σε αυτό το ιδιαίτερα σημαντικό έργο για το περιβάλλον και εξασφάλισε δανεισμό πάνω από 30 εκατ. ευρώ» τονίζοντας ότι ο «όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ αναλαμβάνει κινδύνους, επενδύει μακροπρόθεσμα στην Ελλάδα κόντρα στην κρίση, κατασκευάζει και λειτουργεί υποδομές, δημιουργώντας θέσεις εργασίας, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι πιστεύει στο μέλλον της χώρας μας».
Το ιστορικό
Οι Δήμοι της Δυτικής Μακεδονίας είχαν κινηθεί συντονισμένα ήδη από το 1998 για την διαχείριση των απορριμμάτων τους. Το έργο ήταν από τα πρώτα ΣΔΙΤ που μπήκαν σε τροχιά υλοποίησης στη χώρα το 2007. Η σύμβαση για την κατασκευή και λειτουργία του υπογράφηκε στις 10/06/2015 και προέβλεπε 2 έτη για την Κατασκευή Νέων Υποδομών και 25 έτη για τη λειτουργία των Νέων και των Υφιστάμενων Υποδομών Μεταφόρτωσης της Περιφέρειας.
Ανάδοχος του έργου είναι η εταιρία ΕΠΑΔΥΜ ΑΕ (Εταιρία Ειδικού Σκοπού που συστάθηκε για την υλοποίηση της Σύμβασης από τις εταιρίες ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ και ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ), μέλος του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ ΑΕ.
Την κατασκευή του έργου ανέλαβε η ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ, μια εξειδικευμένη στην διαχείριση απορριμμάτων εταιρία του ομίλου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, με σημαντική εμπειρία στον σχεδιασμό, χρηματοδότηση, κατασκευή και λειτουργία Έργων Διαχείρισης Απορριμμάτων και γενικότερα έργων περιβαλλοντικής διαχείρισης. Σημαντική, αλλά και ουσιαστική ήταν και η στήριξη της ΔΕΗ ΑΕ στην υλοποίηση του έργου. Τη λειτουργία του ΟΣΔΑ έχει αναλάβει κάνει η ΕΔΑΔΥΜ ΑΕ, θυγατρική εταιρία της ΗΛΕΚΤΩΡ ΑΕ.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #Κοζάνη #λειτουργία #πρώτο #Ολοκληρωμένο #Σύστημα #Διαχείρισης #Απορριμμάτων #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
- Την / Το Σαβ 8 Ιουλ 2017 - 6:39
- Αναζήτηση σε...: Αρχείο 2017
- Θεματική Ενότητα: Κοζάνη: Σε λειτουργία το πρώτο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Απορριμμάτων
- Απαντήσεις: 0
- Αναγνώσεις: 331
Βασίλης Μακρίδης: «Να διαχειρίζονται τη λειτουργία των λαϊκών αγορών ιδιώτες και να γίνουν Α.Ε.»
Αξίζει να τονιστεί, πως το συγκεκριμένο μοντέλο εδώ και 17 συναπτά έτη εφαρμόζεται με επιτυχία στη Γαλλία, της είχε διαπιστωθεί από επίσκεψη των συνδικαλιστών την περίοδο του 2000, οι οποίοι επισκέφτηκαν με πρωτοβουλία της τότε Νομαρχίας το Παρίσι.
Τα προβλήματα
Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας, είπε χαρακτηριστικά: «Τα προβλήματα στο χώρο των λαϊκών αγορών είναι πολλά και ποικίλα. Με την κατάργηση των Οργανισμών Λαϊκών Αγορών και τη μετάβαση των αρμοδιοτήτων τους στις Περιφέρειες πιστεύαμε ότι τα προβλήματα που υπήρχαν θα μειώνονταν, αντιθέτως όμως εξακολουθούν να υπάρχουν και μάλιστα έχουν οξυνθεί σε μεγάλο βαθμό».
Ο κ. Μακρίδης εξήγησε: «Η μη τοποθέτηση παραγωγών στις λαϊκές αγορές του νομού, η μη αλλαγή ή προσθήκη λαϊκής αγοράς, όπως ορίζει ο νόμος, πράγματα δηλαδή αυτονόητα, καθιστούν χιλιάδες παραγωγούς που προσέρχονται στους χώρους των λαϊκών αγορών να θεωρούνται «παράνομοι», όχι όμως από δική τους υπαιτιότητα, αφού ασύστολα και κατ΄ εξακολούθηση η Διεύθυνση Λαϊκών Αγορών επιλέγει να ερμηνεύει το νόμο κατά το δοκούν, εις βάρος των παραγωγών, εν αντιθέσει με την υπόλοιπη χώρα, όπου εφαρμόζεται ότι ρητά ορίζει ο νόμος. Άλυτα προβλήματα, παραμένουν ακόμα οι χαράξεις των λαϊκών αγορών και οι μεταβιβάσεις αδειών σε διάφορες περιπτώσεις. Η έλλειψη προσωπικού και η εμφανώς αρνητική διάθεση διεκπεραίωσης των παραπάνω απαραίτητων διοικητικών καθηκόντων τους οδηγούν στην μη ομαλή λειτουργία των λαϊκών αγορών και αφήνουν τους παραγωγούς-πωλητές των λαϊκών αγορών διαρκώς εκτεθειμένους».
Συνεχίζοντας ανέφερε: «Η κύρια πηγή εσόδων των Ομοσπονδιών είναι το ποσοστό 5% επί του «ημερήσιου δικαιώματος», το οποίο εδώ και ένα χρόνο δεν έχει αποδοθεί, σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο ισχύων νόμος, δημιουργώντας πολλά προβλήματα στην ομαλή λειτουργία τους».
Και συνέχισε λέγοντας: «Ένα ακόμα από τα ατελείωτα προβλήματα είναι το καίριο θέμα της «προσωπικής υγιεινής», το οποίο εδώ και 2,5 έτη που έληξε ο διαγωνισμός για τις χημικές τουαλέτες, οι συνάδελφοι πληρώνουν επιπλέον 0,50 ευρώ με ιδιωτική πρωτοβουλία των Σωματείων, ενώ μέσω του «ημερήσιου δικαιώματος» που καταβάλλουν όλοι οι πωλητές των λαϊκών αγορών περιλαμβάνεται ήδη το ποσό για την κάλυψη των εξόδων τοποθέτησής τους. Όπως καταλαβαίνετε πληρώνουν εις διπλούν προκειμένου να υπάρχουν οι χημικές τουαλέτες, αφού η Περιφέρεια δεν έχει πραγματοποιήσει ξανά διαγωνισμό, όπως και όφειλε. Είναι λογικό εφόσον ήδη γίνεται ως ένα βαθμό, όπως προανέφερα, να περάσουν οι αρμοδιότητες των λαϊκών αγορών σε ιδιώτες, επιλύοντας άμεσα τα προβλήματα του κλάδου».
Ταυτόχρονα, εξήγησε: «Εδώ και σχεδόν δύο (2) έτη, με την κατάργηση των Οργανισμών Λαϊκών Αγορών και τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων των λαϊκών αγορών στις Περιφέρειες Αθήνας και Θεσσαλονίκης οι αποφάσεις για τα προαναφερόμενα προβλήματα λαμβάνονται από τις αντίστοιχες Επιτροπές Λαϊκών Αγορών. Όμως ενδεικτικά αναφέρω ότι το 2016 η Επιτροπή Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης συνεδρίασε μόνο 9 φορές, εν αντιθέσει με την αντίστοιχη Επιτροπή της Αθήνας να έχει συνεδριάσει 44. Τεράστιο το μέγεθος της διαφοράς!!! Η Επιτροπή Λαϊκών Αγορών όφειλε και οφείλει να συνεδριάζει τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα προκειμένου να διευθετηθούν τα καθημερινά ζητήματα που προκύπτουν στον χώρο των λαϊκών αγορών και χρήζουν άμεσης επίλυσης».
«Ως Πρόεδρος της Επιτροπής Λαϊκών Αγορών Θεσσαλονίκης ξεκίνησε ο αντιπεριφερειάρχης, Φάνης Παπάς, τον διαδέχτηκε ο αντιπεριφερειάρχης, Κωνσταντίνος Γιουτίκας και εδώ και σχεδόν δύο (2) μήνες Πρόεδρος της Επιτροπής Λαϊκών Αγορών είναι ο περιφερειακός σύμβουλος, Μιχάλης Χριστόπουλος, ο οποίος είναι γνώστης του χώρου των λαϊκών αγορών, με αρμόδιο επί των θεσμικών θεμάτων των λαϊκών αγορών τον κ. Γιουτίκα και παρόλο που προσδοκούμε κάτι καλύτερο από πέρυσι, επιφυλασσόμαστε», σημείωσε.
Όπως υποστήριξε ο κ. Μακρίδης, «η Περιφέρεια (Κράτος) οφείλει να ορίσει ένα νέο θεσμικό πλαίσιο, προκειμένου να επιτευχθεί ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση του χώρου των λαϊκών αγορών. Η πολυνομία που επικρατεί στο Ελληνικό Δημόσιο δεν δίνει τη δυνατότητα ευελιξίας των λαϊκών αγορών, γι΄ αυτό προϋπόθεση και απαίτηση μας είναι οι λαϊκές αγορές να επέλθουν στα χέρια των ιδίων».
Και καταλήγοντας δήλωσε: «Θα δώσουμε μάχη, ως αρμόδιος συνδικαλιστικός φορέας, ώστε να θεσμοθετηθεί νόμος για να γίνουν οι λαϊκές αγορές Α.Ε., καθώς στόχος και σκοπός μας είναι οι πρότυπες και ομοιόμορφες λαϊκές αγορές».
Η Π.Κ.Μ.
Το zougla.gr επικοινώνησε με τον Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, Π.Κ.Μ. Κώστα Γιουτίκα για να καταγράψει και την άποψη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, αναφορικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι λαϊκές αγορές.
Χαρακτηριστικά υπογράμμισε: «Η εικόνα που εμφανίζουν οι λαϊκές αγορές εδώ και χρόνια, είναι γνωστή και δεν περιποιεί τιμή σε κανέναν. Αυτή δυστυχώς την κατάσταση παραλάβαμε και σε ένα μόλις χρόνο από την ημέρα που ανέλαβα τα καθήκοντα του Αντιπεριφερειάρχη έχουμε κάνει σοβαρή δουλειά, ταυτόχρονα με τη δρομολόγηση αποφάσεων σε συνεργασία πάντα με τα σωματεία, που θα βελτιώσουν όχι μόνο αισθητικά, αλλά ουσιαστικά τη λειτουργία των λαϊκών».
Και σημείωσε: «Ενδεικτικά ν’ αναφέρω ότι για την τοποθέτηση χημικών τουαλετών, ένα από τα αυτονόητα που πρέπει να γίνουν εν έτει 2017, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, βρίσκεται ένα βήμα πριν την προκήρυξη τις επόμενες μέρες. του διαγωνισμού».
«Οι απαιτούμενοι πόροι θα διατεθούν από το λογαριασμό του ημερήσιου τέλους για τη συμμετοχή στις λαϊκές, γιατί δική μας βούληση είναι να αξιοποιήσουμε αυτά τα κονδύλια ανταποδοτικά. Όπως από τον ίδιο λογαριασμό διατέθηκαν οι πόροι για τις διαγραμμίσεις που είναι σε εξέλιξη και μέσω αυτών των κονδυλίων θα γίνουν πράξη τα κουπόνια για αγορές στις λαϊκές που θα διαθέσουμε σύντομα σε ειδικές ομάδες του πληθυσμού» κατέληξε στη δήλωσή του, ο κ. Γιουτίκας.
* Ετικέτες Θέματος: #Ειδήσεις #Ελλάδα #Βασίλης #Μακρίδης #διαχειρίζονται #λειτουργία #λαϊκών #αγορών #ιδιώτες #γίνουν #ΑΕ #IFGR
* Πηγή: Zougla.gr
- Την / Το Τρι 4 Ιουλ 2017 - 20:02
- Αναζήτηση σε...: Αρχείο 2017
- Θεματική Ενότητα: Βασίλης Μακρίδης: «Να διαχειρίζονται τη λειτουργία των λαϊκών αγορών ιδιώτες και να γίνουν Α.Ε.»
- Απαντήσεις: 0
- Αναγνώσεις: 267
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Το Dropbox προσθέτει λειτουργία Offline στο Android App
Εδώ και λίγο καιρό οι υπηρεσίες cloud και stream έχουν γίνει αρκετά διάσημες, πράγμα το οποίο οφειλόταν στις offline λειτουργίες που διευκολύνουν τις καθημερινές μας ανάγκες.
Πλατφόρμες streaming όπως το Spotify, το Apple Music, το Amazon έχουν όλα γίνει τόσο χρήσιμα, αφού, όπως λένε, "μας χρησιμοποιούν ακόμα και όταν δεν υπάρχει σύνδεση στο Internet".
To Dropbox, είμαι μία διάσιμη πλατφόρμα αποθήκευσης αρχείων, αλλά μέχρι πρότεινος, δεν υπήρχε κάποια διαθέσιμη λειτουργία Offline. Σαφώς, υπήρχε η διαθεσιμότητα να ανέβουν ορισμένα αρχεία offline αλλά σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε δυνατότητα να ανέβει ένας ολόκληρος φάκελος. Τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα.
[...]
Διαβάστε όλο το άρθρο στο link της πηγής.
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Τεχνολογία #Dropbox #προσθήκη #λειτουργία #Offline #Android #App
* Πηγή: TheGreeksEnergy.com
Πλατφόρμες streaming όπως το Spotify, το Apple Music, το Amazon έχουν όλα γίνει τόσο χρήσιμα, αφού, όπως λένε, "μας χρησιμοποιούν ακόμα και όταν δεν υπάρχει σύνδεση στο Internet".
To Dropbox, είμαι μία διάσιμη πλατφόρμα αποθήκευσης αρχείων, αλλά μέχρι πρότεινος, δεν υπήρχε κάποια διαθέσιμη λειτουργία Offline. Σαφώς, υπήρχε η διαθεσιμότητα να ανέβουν ορισμένα αρχεία offline αλλά σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε δυνατότητα να ανέβει ένας ολόκληρος φάκελος. Τουλάχιστον όχι τόσο εύκολα.
[...]
Διαβάστε όλο το άρθρο στο link της πηγής.
* Ετικέτες θέματος: #Ειδήσεις #Τεχνολογία #Dropbox #προσθήκη #λειτουργία #Offline #Android #App
* Πηγή: TheGreeksEnergy.com
- Την / Το Κυρ 1 Ιαν 2017 - 18:19
- Αναζήτηση σε...: Αρχείο 2017
- Θεματική Ενότητα: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Το Dropbox προσθέτει λειτουργία Offline στο Android App
- Απαντήσεις: 0
- Αναγνώσεις: 681
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
|
|